مبارزه با حیوان ازارى

این وبلاگ جهت مبارزه با حیوان آزارى و حمایت از حقوق حیوانات ساخته شده ، دوست عزیز به حمایت شما نیازمندیم........

مبارزه با حیوان ازارى

این وبلاگ جهت مبارزه با حیوان آزارى و حمایت از حقوق حیوانات ساخته شده ، دوست عزیز به حمایت شما نیازمندیم........

کشتار سگ توسط تزریق اسید ! به نخاع حیوان!

http://www.aparat.com/v/cu1qp/کشتن_سگ_با_اسید_در_شیراز-تزریق_آمپول%2B18فیلم_کلیپ_ویدیو

 

 

 

 

 

لطفاً اگر این فیلم رو دیدین  احساس خودتون رو براى من بزارید.

بابت به اشتراک گذاشتم این جنایت  عذر میخوام.

 

 

به نظر شما اگر در مورد ازار حیوانات قانونى وجود داشت شاهد این صحنه ها بودیم؟؟!  


نوشته شده دقیقاً بلافاصله بعد از تماشاى فیلم




خیلى زشته من با دیدن یه فیلم حالم بد بشه ؟؟
 فیلم و  تو شیراز گرفته شده ، که سگ هاى ولگرد و بى صاحب و با یه سرنگ اسید !! تو ستون فقراتشون میکشن!
سگ حس داره درد میکشه مثلاً مثل بچه گوشش و میکشى دردش میگیره موهاشو شونه میکنى دردش میگیره ،
خیلى فیلم بدى بود ، سگ درد میکشید جیغ میزد ،
یه سگ بچه هاش تازه به دنیا اومده بودن کشتنش همینجورى بو میکشید دمشو تکون میداد هاج و واج نگاه میکرد،
خدا لعنتشون کنه ( کلى نفرین کردم از ته دل، خدا من و ببخشه اما ....)
 بد ترین اتفاقارو میخوام  براى کسایى که این کارو میکنن براى کسایى که دستورشو میدن براى کسایى که حتى ذره اى میتونن جلوشو بگیرن و کارى نمیکنن.

،دوست عزیز اگه حتى ذره اى برات ناراحت کننده است ، در حد یه موجود زنده !حد اقل میتونى یه پست بزارى تو وبلاگت ! میتونى یه پیام بدى تو وایبرت دریغ نکن،

اول فیلم گفت : این فیلم شامل صحنه هاییست که براى همه مناسب نمیباشد !
خندیدم
بعد شروع شد
بعد جنازه ى سگ هارو دیدم بعد شروع کردن به یکیشون اسید تزریق کردن ! جیغ زد
گرمم شد
از درد پیچید به خودش احساس کردم یخ زدم
تو اون ٢٠ ثانیه کل هیکلم خیس عرق شد !
شروع کردم به لرزیدن! خودم و محکم کردم بعد فهمیدم پهلوى خودم و محکم فشار دادم کبود شد ! سگ مرد
بچش بو میکشیدش!
 ...


بدت میاد؟ جمعش کن یه جارو درست کن بریزشون اونتو بابا میخواى بکشى؟؟؟ بکش! بى هوش کن بکش هوا تزریق کن گوله بزن سم بده 
ااااسیییید؟ تو نخاع؟؟؟
به حیوونى که حس داره؟؟ عصب داره؟ 

لعنت...    



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.