مبارزه با حیوان ازارى

این وبلاگ جهت مبارزه با حیوان آزارى و حمایت از حقوق حیوانات ساخته شده ، دوست عزیز به حمایت شما نیازمندیم........

مبارزه با حیوان ازارى

این وبلاگ جهت مبارزه با حیوان آزارى و حمایت از حقوق حیوانات ساخته شده ، دوست عزیز به حمایت شما نیازمندیم........

affray!!

یه خاطره اى به یاد دارم که متاسفانه همیشه باعث ناراحتیم بوده و هست و یادم هست که تا مدت ها عواقب منفى این اتفاق تو ذهنم مونده بود .....
دوم دبیرستان بودم و با دوستام میرفتم یه پارک خلوت و محلى ، حوالى توانیر.
یه مرد مو قرمزى همیشه اطراف اون پارک پرسه میزد ،
نسبت به فرهنگ محل توانیر تیپى داشت که فریاد میزد من خلاف کارم ،
همیشه هم یه جور  بد و منظور دارى به ما نگاه میکرد یعنى به دختراى ١٥،١٦ ساله !
اون مرد موهاى قرمز و نا مرتبى داشت کیف کمرى میبست  کتونیاى بد فرم میپوشید...
همیشه حس بدى به این مرد داشتم
دیگه کم کم دیدیم پسراى جوون  یا زناى غیر معمول  میان پیشش و میرن و فهمیدیم مواد فروش ! 
من با این که یه دختر بچه بودم ،
 زنگ زدم پلیس اما هرگز بعد از تلفنام به پلیس فرصت نمیشد صبر کنم ببینم میگیرنش یا نه....
و هرگز هم نگرفتنش 
تا اینکه یه روز که ما دوباره پارک بودیم
یه پسر بچه هم سناى خودمون  دم در پارک بود کاملاً عصبى و بى قرار ! 
تا اینکه مو قرمزى اومد و من اولین و وحشتناک ترین صحنه رو دیدم !
کش بسته بود به دست پسر داشت با سرنگ  ..... 
من تا صحنه رو دیدم باز زنگ زدم به پلیس
نیومد
باز زنگ زدم
نیومد
٣،٤ بار زنگ زدم ، 
با این که میدونستم عاقبت خونه نرفتنم چیه اما خونه نرفتم ٢ ساعت صبر کردیم پلیس نیومد ، هوا تاریک شد
نهایتاً 
اومد
مرد خلافکار همونجا بود ،
پلیس با ماشین وارد پارک شد یکم اااکى  اینور اونور و با چشم ! گشت من ااصلاً به رو خودم نیاوردم که من زنگ زدم  ، ترسیدم .

 پلیس هم  دید خبرى نیست دورو بر ماشینش البته!!!
 بعد شروع کردن کیک و آب میوه خوردن ......
حرص که اون موقع خوردم و شوکى که بهم وارد شد هیچ وقت فراموشم تمیشه.....

گاهى وقتا از هر وقت دیگه مطمئن تر میشم 
که آدم هاى حیوانان تر از حیوان بیشتر از تعداد خود حیوانات !
مامورین کلانترى که به دزد و قاتل  و مواد فروش ! اعتنایى ندارن اهمیت نمیدن ، 
گافیه یه حیوون دست کسى تو خیابون ببینن
دوستى تعریف میکرد که تو اتوبان تهران-کرج به خاطر 
حمل سگ بدون باکس گرفتنش ، بعد پلیس تهدیدش کرده که ارجاعش میکنه به پلیس امنیت!!!!
حالا امنیت چرا نمیدونم
حتماً سگ یا گربه عامل اصلیه اعتیاد ، تجاوز ، دزدى و....
و ١٠٠ در ١٠٠ عامل سلب امنیت جانى و مالیه هممه ى ماست !
گاهى وقتا جز متاسفم چیزى میشه گفت؟!

( بابت تاخیر عذر خواهى میکنم ، احوال ناخوش و شروع امتحانات دلایلش بود ....
دوستان بلاگفایى خوشحالم برگشتین و همسایه ما در بلاگ اسکاى شدین....) 

من این وبلاگ رو به هدف حمایت از حیوانات ساختم ، به حمایت از موجودى که نفس میکشه حس داره و میفهمه ، به موجودى که به کمک نیاز داره به حمایت.....
از اعماق وجودم غمگین میشم وقتى که کامنتى میزارید ، یا کلاً بهم میگن :
به آدمش رحم نمیکنن به حیوون رحم کنن!
به بچشون رحم نمیکنن به سگ و گربه دل بسوزونن!
پیش اومد بهم بخندن ، مسخره کنن.....
 
ادامه مطلب ...