مبارزه با حیوان ازارى

این وبلاگ جهت مبارزه با حیوان آزارى و حمایت از حقوق حیوانات ساخته شده ، دوست عزیز به حمایت شما نیازمندیم........

مبارزه با حیوان ازارى

این وبلاگ جهت مبارزه با حیوان آزارى و حمایت از حقوق حیوانات ساخته شده ، دوست عزیز به حمایت شما نیازمندیم........

برخورد جدى ....

خواستار تغییر قانون هستم شدید!! 

تغییر قوانین مبنى بر حقوق حیوانات ، به خصوص حیوانات مفید و به درد بخور!
سالهاست در مورد کمربند ایمنى سختگیرى میشه ، 
من اکثر رفت و آمدم  با وسیله هاى عمومیه و باعث افتخار من هست ، که ٧٠ ٪ راننده ها به محض نشستن روى صندلى جلو میگن :
خانوم ، کمربندو ببند!! 
( گاهى یه لطفاً هم میگن )

اما چرا؟
چون از جریمه شدن میترسیم ، حساب میبریم ، خلاصه چوبیه بالا سر ما.

اگه بیان مامورین حفاظت از محیط زیست رو چند برابر کنن ، سختگیرى و بیشتر کنن،
 نرخ قاچاق حیوانات رو ، نرخ جریمه کشتن یوز پلنگ رو افزایش بدن ،
جلو دلالى حیوانات رو بگیرن شدیداً برخورد  کنن.....
آروم آروم مثل کمربند نمیشه؟
اگه بیان انسان باشن و به جاى پرداخت ١٥ هزار تومن  براى هر لاشه سگ ! ١٥ هزار تومن جریمه هم بزارن ، مثل کمربند نمیشه؟


ما همون ادمایى هستیم که تا چند سال پیش اگه صداى گریه بچه همسایه میومد که به خاطر کتک کمک میخواست، جیغ میکشید
یا مرد همسایه دست بزن داشت ، صداى داد و بیداد گریه زنش میوند ....
همه نشنیده میگرفتن به دلایلى
اما الان نه!
الان بلافاصله وساطت میکنیم با ١٢٣ تماس میگیریم ، 
چرا ؟ چون شعور فرهنگ سطح تفکراتمون قوى شده حق و حقوق شخصى رو نادیده نمیگیریم ، مثل همون کمربند برامون جا افتاده ،
و من
مطمئنم حقوق حیوانات یه روز براى هممون جا میفته و قوانینش رو حتى با زور رعایت میکنیم
مثل کمربند ایمنى !
نظرات 2 + ارسال نظر
اقا بهمن چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 13:49 http://www.khateratebahi.blogfa.com

سلام خانم لطفی عزیز


نوشته تون رو که معلومه از سر درد نوشتین رو خوندم . باهاش تا حدودی موافقم ...
چرا تا حدودی ؟
چونکه من فکر میکنم اون چیزی رو که شما در مورد مردم ما فکر میکنید خیلی واقعی نباشه !
من برعکس شما فکر میکنم مردم ما یه سیر نزولی و قهقرائی داشتن ...
قبلن اگه دونفر توی خیابون به جون هم میفتادن ، ده نفر میومدن و جداشون میکردن ، و حالا پنجاه نفر میان ، ولی همه فقط با موبایلهاشون فیلم میگیرن ...
من فیلم هایی دیدم که مردم از آتیش گرفتن یه خودرو با سرنشیناش گرفتن بدون اینکه کسی اقدامی بکنه ...
من فیلمی دیدم که یه نفر میخواست خودشو از روی پل بندازه پایین و خودکشی کنه و راننده ای توی ماشین داره ازش فیلم میگیره ، بعد که طرف خودشو انداخت پایین راننده حرکت کرد و از جنازه ی مُرده هم فیلم گرفت و رفت ...
خانم لطفی با شما موافقم که اگه سختگیری هارو بیشتر و بیشتر بکنن اون چیزی میشه که آرزوی شما و میلیونها نفر مثل شماست ...
براتون سلامتی و موفقیت رو آرزو دارم

خوب بله حق با شماست منمر نمیشم.اما میشه فرهنگ حالا رو دوره ى من رو از هر لحاظ ، با دوره ى مادرم ، مادر بزرگم مقایسه کرد .
من چشمم رو رو اون دسته از مردمى که شما مثالش رو زدین نبستم ،

محمد یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 16:53 http://parandnilgoon.perssianblog.ir

ای کاش آ دمیان خوبی را به خاطر خود خوبی انجام میدادند نه برای پاداش عمل نیک

ممنونم
در تصوراتم ، ارزوى شما به دور نیست.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.