مبارزه با حیوان ازارى

این وبلاگ جهت مبارزه با حیوان آزارى و حمایت از حقوق حیوانات ساخته شده ، دوست عزیز به حمایت شما نیازمندیم........

مبارزه با حیوان ازارى

این وبلاگ جهت مبارزه با حیوان آزارى و حمایت از حقوق حیوانات ساخته شده ، دوست عزیز به حمایت شما نیازمندیم........

من این وبلاگ رو به هدف حمایت از حیوانات ساختم ، به حمایت از موجودى که نفس میکشه حس داره و میفهمه ، به موجودى که به کمک نیاز داره به حمایت.....
از اعماق وجودم غمگین میشم وقتى که کامنتى میزارید ، یا کلاً بهم میگن :
به آدمش رحم نمیکنن به حیوون رحم کنن!
به بچشون رحم نمیکنن به سگ و گربه دل بسوزونن!
پیش اومد بهم بخندن ، مسخره کنن.....
  
اما من فرقم با این دسته آدم ها ، فقط تو اینه که :
عقیده دارم کسى که حقوق حیوانات رو نا دیده میگیره ، کسى که موجود کوچک و بى آزارى و مورد آزار قرار میده  کسى که به موجودى که خدا آفریدتش  رحم نمیکنه ،
مثلاً مورد دیدم تا گربه میبینه وسط خیابون پاشو میزاره رو گاز ببینه میتونه بزنتش یا نه ، یا تا گربه میبینه دنبال سنگ میگرده ، پرنده میگیره بالش و قیچى میکنه نپره ، خوب پرنده اگه نپره که ... 
این آدم
هرگز نه میتونه سر پرست خوبى باشه ، نه دوست ، نه همدم ، نه همسایه !
اگه اینجا مینویسم  دنبال حمایت براى خودم نیستم ،
دنبال فراتر از این نوشته ها هستم
آرزو میکنم فعالیتم به همین جا ختم نشه .....
من به دنبال فرهنگ سازیم ، 
به دنبال قانون گذارى !

تا کى گربه هارو عقیم کنیم کم بشن در صورتى که هیییچ مزاحمتى ندارن ، اما به جاش نمیاییم یه طرح جدید بدیم  .....
 
بعد موش ها زیاد بشن شهردارى به دنبال راه چاره باشه که گربه هارو دوباره زیاد کنه !
بعد نشه !
مرگ موش بریزن تو خیابون باعث مسمومیت بشن.... اما باز هم یه طرح جدید ندیم.....

تا کى سگ هارو بکشیم و زنده به گور کنیم و معدوم کنیم و....
اما نیایم پناهگاهى درست کنیم ، با کم ترین هزینه سگ هارو تو کمترین زمان تربیت نکنیم
ازشون تو کارهاى مفید مثل راهنماى کورها 
هلال احمر ، رد یایى ، نگهبانى ، مراقبت ، راهنماى کرها و پلیس ..... ! 

بیایید به بچه هامون ، نوه هامون  ، شاگردامون ، یاد بدیم که به موجودى که آفریننده خودمون آفریده ، احترام بزارن ، یاد بدیم هیچ چیز روى این کره ى خاکى بى دلیل آفریده نشده ،

بزارید بچه هامون با دیدن صحنه هاى قشنگى مثل گذاشتن ته مونده غذا براى گربه ها پاشیدن دونه لب پنجره براى پرنده ها بزرگ بشن و رشد کنن و ببینید چه تاثیر مثبتى خواهد داشت و اون بچه با چه روحیه لطیف و مهربانى رشد میکنه....

اگه کمى عصبانى بودم عذر میخوام.....
نظرات 5 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 11:20 http://shahryarmolkesokhan.blogsky.com/

سلام خانم لطفی من هم بانظرآقا بهمن موافقم
من هم چنین کامنتی براتون گذاشته بودم (توی جامعه ما به آدمهاش رحم نمیکنن چه برسه به حیوونا ) امااصلااون چیزی که شمابرداشت کردیدمنظورمن نبوده.خواستم بگم آدماخیلی بی رحم ترازاین حرفهاهستندکه بخوان به یک حیوون زبون بسته رحم کنن.امیدوارم خدابه راه درست هدایتشون کنه.
حقیقتش وقتی دیدم انقدرسریع ناراحت شدیدمدتی دیگه به وبلاگتون سرنزدم چون احساس کردم خیلی ضعیف عمل می کنید.
شمابایدقویترازاین حرفاباشیدتابتونید هدفتون روبه خوبی پیش ببریداگرقرارباشه به این زودی ازحرفای دیگران ناراحت بشیدویابرداشت بدداشته باشیدوعکس العمل نشون بدید مطمئن باشیدبه تعدادطرفدارانتون نه تنهااضافه نمیشه بلکه کم هم میشه .
بله،فرهنگ سازی کاربسیارسختی هستش ولازمه موفقیت دراین راه صبر وبردباریه.
خواهش می کنم ازرک گویی بنده ناراحت نشید،خواهرانه عرض کردم .
براتون آرزوی موفقیت دارم
باتشکر

سلام خانم مریم عزییز !
اصصلاً و ابداً منظورم شما یا اقا بهمن نیستید اصلاً !
براى مثال وقتى به همسر خودم میگم چه هدفى دارم میخنده
یا به دوستام میگم ، با تمسخر شوخى میکنن که نیفتى اوین ما بیایم ملاقاتت !!
یا مثلاً به شوخى میگن مثلاً چى مینویسى؟؟ حیوونارت اذذیت نکنید !! قیافشون و کج و کله میکنن،
یا کامنت میزارن : بى کاااریا !!!

بله من نظر شمارو قبول دارم وگرننه همون موقع مخالفت میکردم!
من هم مثل شما قبول دارم
تو این دنبا
به خصوص این مملکت حقوق بشر
حقوق کودک و حقوق زن به طور درست رعایت نمیشه ! چه برسه حیوانات !!
اما خوشحالم گم مورچه داریم اما رو به بهیودیم...

بهمن شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 16:11

سلام خانم لطفی
خدارو شکر که خیالمو راحت کردین .
و ممنون بابت حُسن نظرتون نسبت به من .
ضمنن به نظرم اگه نظرات اینچنینی رو هم به شرط آنکه توهین آمیز نباشن منتشر کنید بهتره ...
خوانندهای فهیمتون خودشون پاسخ مناسب رو به این نوع تفکرات خواهند داد .
از همه مهمتر فضای آزاد برای بیان همه نوع نقطه نظر خیلی بهتر از فضای بسته و محدوده ...

بله درسته. منتشر میکنم.

بهمن چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 18:42

خانم لطفی عزیز
تلاش شما بی شک قابل تقدیره
تلاشی که بعضی مواقع ممکنه از همراه نداشتن در این روزگار وانفسا ناامید یا شاید دلگیر بشین ...
اما یه نکته ی کوچولو رو لازم میدونم خدمتتون عرض کنم ...
اگه کسی براتون نوشته توی جامعه ما به آدمهاش رحم نمیکنن چه برسه به حیوونا ! ( که شاید یکی از این نوع کامنتها از طرف من بوده ! ) منظور این نیست که پس بنابراین کار شما بیهوده و عبثه و منطقی نیست که دنبال حمایت از حیوونا برین ...
حداقل من اگه این حرف رو زدم منظورم این بوده که بخوام شدت ظلم و جور رو توی جامعه نشون بدم ...
خواستم بگم متاسفانه بعضن با مردمی دمخور و معاشر هستیم که به مورچه ی بی آزار هم رحم نمیکنن چه برسه به بقیه ی موجودات ...
و این شاید بیان یه واقعیت باشه از روی شدت عصبانیت ...
خانم لطفی عزیز؛
اینو بدونین راه مقدسی که در پیش گرفتین ، خیلی هم هموار نیست ! اتفاقن برعکس ، بسیار هم سنگلاخی و صعب العبوره ...
باید خودتونو برا هر ناملایماتی آماده کنید و تحملتون رو بالا ببرید ...
بهرحال فرهنگ سازی کار خیلی خیلی مشکلیه و نیاز به صبوری داره .
براتون سلامتی و سربلندی و موفقیت روزافزون را دارم ...

سلام آقا بهمن.
منظور من اصلاً شما نبودین ، کاملاً بر عکس شما نظرات به جا و درستى میگین
گاهى اینجور کامنت هارو که خیلى هم تعداد کمى دارن ، حذف میکنم !
شاید اشتباه میکنم !
حق با شماست راه سخت و نا هموار ، باید صبور باشیم....

صدای وکیل چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 16:24 http://www.blogsky.com/vakilekhoob

"سلام دوستان
مجموعه صدای وکیل نیاز به تعدای دانشجو یا فارغ التحصیل حقوق برای ارائه مشاوره تلفنی دارد. در صورت تمایل در ساعت اداری تماس بگیرید.

«صدای وکیل»
تلفن: 16 الی 02166567311
http://sedayevakil.com

ممنونم از اطلاع رسانیتون.

مسیحای جوانمرد چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 01:24 http://motia.blogsky.com

و در واقع ما به زمین آمده ایم تا تجلی رفتار خدا باشیم

سگ بر آن آدمی شرف دارد
کو دل دوستان بیازارد
این سخن را حقیقتی باید
تا معانی به دل فرود آید
آدمی با تو دست در مطعوم
سگ ز بیرون آستان محروم
حیف باشد که سگ وفا دارد
و آدمی دشمنی روا دارد

"سعدی"

ممنونم ، بسیار زیبا بود .
نشنیده بودم....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.