مبارزه با حیوان ازارى

این وبلاگ جهت مبارزه با حیوان آزارى و حمایت از حقوق حیوانات ساخته شده ، دوست عزیز به حمایت شما نیازمندیم........

مبارزه با حیوان ازارى

این وبلاگ جهت مبارزه با حیوان آزارى و حمایت از حقوق حیوانات ساخته شده ، دوست عزیز به حمایت شما نیازمندیم........

ما همه مسئولیم....

ما همه مسئولیم!

چند روزى هست که از شبکات خارجى اخبار کشتار سگ و.... در ایران و دنبال میکنم،
خوب من آدمم
 ایرانیم 
کشورم و دوست دارم
به خدا خجالت میکشم وقتى من و تو رو ما رو به چشم اون آدماى بد و سنگ دل میبینن!
من آب میشم حرص میخورم وقتى میگن :

اینا آدم میکشن به آدم رحم نمیکنن چه برسه به سگ!

 ما مسئولیم نزاریم درباره ما و کشورمون و خودمون اینو بگن.

نظرات 1 + ارسال نظر
فردین یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 07:09 http://press135512.blogfa.com

مچکرم

من مچکرم بابت زمانى که براى من گذاشتید!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.