مبارزه با حیوان ازارى

این وبلاگ جهت مبارزه با حیوان آزارى و حمایت از حقوق حیوانات ساخته شده ، دوست عزیز به حمایت شما نیازمندیم........

مبارزه با حیوان ازارى

این وبلاگ جهت مبارزه با حیوان آزارى و حمایت از حقوق حیوانات ساخته شده ، دوست عزیز به حمایت شما نیازمندیم........

پیش به سوى انسانیت

من ایمان دارم … آنچه که بر سر ما می‌آید … از کمی باران و برف و تمام مسائل و مشکلاتی که همه ما با انواع کوچک و بزرگ آن دست به گریبانیم ، بازگشت انعکاس کردار ما به خودمان است . چگونه میشود : کارگری از فرط بیکاری و استیصال ابزار دست آمری ( آمر به معنای دستور دهنده ) شود و جان توله سگی را به ظلم بگیرد و بعد با آسودگی خیال دستمزدش را بگیرد … نان بخرد و بر سر سفره خانواده‌اش ببرد … و بعد وقتی که پسرش معتاد شد … دخترش به هرزگی رفت … زنش خیانت کرد و خودش به بیماری صعب‌العلاج دچار شد … فریاد بزند چرا ؟ 
البته آن آمر هم جای خود را دارد … او هم دچار بدبختی‌هایی از این دست خواهد شد … البته چه بسا دچار شده‌است ولی خود خبر ندارد از کجا و چرا ؟
من برای اکثریت آحاد مردم جامعه‌ام متاسفم … حیوان ستیزی را از بچگی به کودکانشان آموزش می‌دهند ، پیش به سوى انسانیت.....
 

تصاویر لینک ، در ادامه  شاید باعث ناراحتى بشود!
 




نظرات 7 + ارسال نظر
اقا بهمن شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 16:48

سلام خانم لطفی
چند شب پیش برنامه ای از تلویزیون میدیدم که مهمون اون برنامه که از هنرپیشه های معروف هم هست ، سعی میکرد صحنه ی کشتن سوسکی رو برا تماشاگرا و بیننده ها بیان کنه ...
اونقدر این صحنه رو با آب و تاب و طنز بیان می کرد که همه غش غش می خندیدن ...
این از برنامه های فرهنگ سازمون ! دیگه تو خود بخوان حدیث مفصل از این مُجمل...

سلام جناب بهمن ، خیر برنامه رو ندیدم اما باعث تاسف و نگرانیه......
من برنامه رو ندیدم اما اخبار شبانگاهى ساعت ١٠ شب رو دیدم و خیییلى ناراحت شدم ،
روم نمیشه حتى اینجا بگم وزیر فرهنگ چى گفت......
فقط میگم آدم بى تربیتى بود!!

سهیلا شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 14:43 http://nanehadi.blogsky.com/

حیوانات رو آزار میدیم میکشیم بعد میریم امام رضا میزنیم تو سر و سینه مون که ای ضامن آهو به ما رحم کن. ای روزگار غریب.من از حیوانات میترسم اما عاشق کسانی هستم که به حیوانات محبت میکنن.هر چیزی که حیات داره جلوه ای از نور خداوند هست .

باه حرف به جالبى زدید جاى فکر داره ....
خیلى ممنونم که وقت گذاشتید.

محمد پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 12:53

باسلام وعرض خسته نباشیدخدمت شمادوست عزیز
برایتان درخصوص موضوع این وبلاگ آرزوی موفقیت منمایم
ازاطلاع رسانیتان ممنون

ممنون از شما

آقا بهمن پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 03:11

سلام بر خانم لطفی عزیز


ممنون از پاسخی که دادین و بازم ممنون از تلاش هدفمندی که در دنیای مجازی برای موجودات زبان بسته و مظلوم صرف می کنید .


خانم لطفی عزیز ؛
در بلاگ اسکای اگه کامنتی ارسال نشه ، خواننده میتونه متن کامنتش رو توی بخش " تماس با من " بنویسه و اونو برای مدیر وبلاگ ارسال کنه . در آن صورت مدیر وبلاگ اگه بخواد اون کامنت رو منتشر کنه میتونه دوباره اونو کپی و در بخش کامنتهای همون پست بصورت یه کامنت جدید و با نام همون ارسال کننده منتشر کنه .
در واقع کامنت من خیلی مهم نیست ! مهم ارتباط مکتوبی است که مدیر وبلاگ با خواننده هاش برقرار میکنه و از نقطه نظرات اونا مطلع میشه ...
اگه توضیحاتم شفاف نبود ، دوباره بفرمائید تا بهتر از قبل راهنمائیتون کنم .
موفق باشید .

محمدرضا جنت قربانی سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 07:30 http://jannatnews.blogsky.com/

باعرض سلام خدمت شما خانم لطفی
وبلاگ زیبا وپر محتوایی دارید وبنده هم برایتان آرزوی موفقیت وسربلندی روز افزون دارم.
حتما لینک می شوید.
اگر هم امری هم دارید با شماره تماس بنده تماس حاصل نمایید.
موفق وپیروز باشید.

همچنین .
خیلى ممنونم بابت توجهتون
و تایمى که گذاشتید.متشکرم.

مریم سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 01:18 http://shahryarmolkesokhan.blogsky.com/

سلام
مهتاب جان
جدابادیدن این عکسامتأثر شدم
وقتی به راحتی برای پول جون یک انسان رومیگیرن اون موقع چه انتظاری میشه داشت که به حیوان زبون بسته رحم کنند.
خداخیرت بده وبلاگ بسیارپرمحتوایی داری.
باافتخارلینک شدی عزیزم.
واگرهم به بنده افتخارلینک روبدی خوشحال میشم.

متشکرم ،
ممنونم از وقت و توجهى که براى من قائل شدین ،
دوست عزیزم فعلاً هیچ وبلاگ و سایتى لینک نشده ،
سعى میر این هست که وبلاگى با همین محتواى موضوعى لینک بشه تا فعالیت گسترده تر باشه....

مهدی سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 00:51 http://gitare.blogsky.com

لایک

ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.